AmbientPete Namlook

Dyskusje o muzykach uprawiających ten gatunek

Moderator: fantomasz


Autor tematu
49-69/450464
Doświadczony
Posty: 64
Rejestracja: 03 lip 2005, 12:55
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja:
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

Pete Namlook

#27409

Post autor: 49-69/450464 »

Zachęcam do dyskusji o jednym z najbardziej pracowitych artystów elektroniki i ambientu. Ja osobiście najarzdiej cenie tego artystę za jego wszechstronność i płodność artystyczną (ciekawe czy zostało to odnotowane w księdze rekordów "Ginesa") ...

O, jak fajnie,dziękuję za otwarcie wątku o Namlooku - phaedra75. :D Zacznijmy dyskusję od jego dyskografii



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Stacja
Zweryfikowany
Twardziel
Posty: 543
Rejestracja: 03 kwie 2004, 13:18
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Belgia
Jestem muzykiem: Tak ♫♫
Ulubieni wykonawcy: Ekipa z Berlina
Zawód:
Zainteresowania: Kosmosy
Płeć:
Kontakt:
Status: Offline

#27434

Post autor: Stacja »

Płyt "legalnych" mam na razie tylko 5 ;)

Jeden Moog z Klasem (numer VIII), Fires of Ork I z Biosphere, Alien Community II (nie pamietam z kim chyba Ritchie Hawn), Ozoone (z Rob Gordonem) i Create I (z Charlsem Uzzelem-Edwardsem)

Mooga VIII niesamowity, kupilem u Ziemka po wysluchaniu 30 sekundowej mp3, do dzisiaj ulubiona moja plyta z serii. Jest ona taka bardzo szalona, mozna powiedziec "elektryczna" w formie (dzwieki przywolujace skoki napiecia? nie wiem jak to nazwac) W kazdym razie efekt powalajacy

Fires of Ork I z Biosphere. Jednym slowem klasyka. Polaczenie spokojnego i psychodelicznego berlina z ambientem. Mozna odplynac. Pozycja OBOWIAZKOWA

Alien Community II, ciekawa plyta, klimatem bardzo kosmiczna, duzo thereminow, czasem ma sie wrazenie ze nie jest napisana przez ludzi tylko "szarakow" z Epsilon Eridiani :D