Neue Berliner SchuleRon Boots ?

Dyskusje o muzykach uprawiających ten gatunek

Moderator: fantomasz

Awatar użytkownika

Autor tematu
station55
Zweryfikowany
Stary wyga
Posty: 263
Rejestracja: 19 wrz 2007, 18:56
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Low Earth Orbit
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: TD, KS, Airsculpture, Rainbow Serpent, Ruud Heij, Gert Emmens, Steve Roach, Robert Rich, Rudy Adrian, Steve Moore, Thom Brennan itd. itd.
Zawód: webmaster, grafik
Zainteresowania: astronomia, astronautyka
Płeć:
Wiek: 51
Status: Offline

Ron Boots ?

#72534

Post autor: station55 »

Widze, ze nikt nie wspomina na forum o tym geniuszu (chyba ,ze sie nie doszukalem watku o nim). Czemuz to?
Dla mnie to wzor do nasladowania dla pozniejszych artystow, ktorzy wyplyneli na rynek NBS pod koniec lat 90-tych jak chociazby FSP czy Gert Emmens... Zreszta Ron Boots w kazdym albumie prezentuje bardzo ciekawy material, a ma tego juz troche na koncie..


Maciej Weiss
---
gg:491639
skype: station5

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

wojcik2202
Habitué
Posty: 1118
Rejestracja: 23 kwie 2009, 0:52
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Z nikąd
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

#75998

Post autor: wojcik2202 »

Maciej masz racje ,to juz weteran Holenderskiej el-muzyki - współzalożyciel Groove nl.Osobiście posiadam wszystko Rona do cd Acustic Shadows, ciężko mi wymienić jakiegoś knota ,każda to miód na uszy nie tylko wyznawcy Berlina, Boots potrafi świetnie poruszać się w konwencji muzyki poprockowej, weżmy chociaz limitowaną cd Liqiud Structures.... album wydany w aluminiowo podobnym digipacku, rarytas absolutny i pod względem opakowania jak i wysokiej jakości zawartości tego materiału, jest tu wszystko co charakterystyczne dla stylu Rona Bootsa :hi:
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2009, 0:00 przez wojcik2202, łącznie zmieniany 2 razy.



Link:
BBcode:
HTML: