Neue Berliner SchulePyramid Peak - Atmosphere

Dyskusje o muzykach uprawiających ten gatunek

Moderator: fantomasz

Awatar użytkownika

Autor tematu
station55
Zweryfikowany
Stary wyga
Posty: 263
Rejestracja: 19 wrz 2007, 18:56
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Low Earth Orbit
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: TD, KS, Airsculpture, Rainbow Serpent, Ruud Heij, Gert Emmens, Steve Roach, Robert Rich, Rudy Adrian, Steve Moore, Thom Brennan itd. itd.
Zawód: webmaster, grafik
Zainteresowania: astronomia, astronautyka
Płeć:
Wiek: 51
Status: Offline

Pyramid Peak - Atmosphere

#75945

Post autor: station55 »

Witam Was,

Jako wiekowy milosnik muzyki el, w tym przede wszystkim sztuki "berlinskiej" podszedlem do tego albumu (nie znajac go rzecz jasna) z nadzieja, ze bedzie to cos w klimacie Ocean's drive czy Caveland. Niestety mocno sie rozczarowalem.
Zaznaczam przy okazji, ze nei chcialem kopii tamtych krazkow, bo takie cos mozna by uznac za pojscie na latwizne artysty, ale spodziewalem sie o niebo bardziej interresujacego materialu niz ten, ktory zostal zaprezentowany w Atmosphere. Po odsluchaniu tego albumu mam wrazenie, ze podczas jego produkcji autor muzyki tesknil do lat 80-tych, swoja droga z tego albumu az wylewa sie plastikowy klimat KOTO.

Poczatek z dwoma czesciami "Dreamscape" nie zapowiada niestety juz dobrze calosci czy poprawny badz odkywczy album, linia melodyjna jest nieskomplikowana jesli nie powiedziec bardzo prosta.