Neue Berliner SchuleUnder The Dome - Bellerophon

Dyskusje o muzykach uprawiających ten gatunek

Moderator: fantomasz

Awatar użytkownika

Autor tematu
station55
Zweryfikowany
Stary wyga
Posty: 263
Rejestracja: 19 wrz 2007, 18:56
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Low Earth Orbit
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: TD, KS, Airsculpture, Rainbow Serpent, Ruud Heij, Gert Emmens, Steve Roach, Robert Rich, Rudy Adrian, Steve Moore, Thom Brennan itd. itd.
Zawód: webmaster, grafik
Zainteresowania: astronomia, astronautyka
Płeć:
Wiek: 51
Status: Offline

Under The Dome - Bellerophon

#76257

Post autor: station55 »

UTD poraz kolejny daje popis w ferii czystej sekwencyjnej orgii dzwiekowej.
"Bellerophon" to popis przejść z czystych, pełnych energii atmosferycznych uniesień ('Liquid Sky') do sekwencyjnej furii ('Launch' czy 'Keto-Enol Tautomerism'). Calosc uzupelniaja efekty specjalne, dzieki ktorym przenosimy sie niemal w kosmiczna przestrzen, zostajemy zawieszeni gdzies pomiedzy rodzacymi sie i umierajacymi gwiazdami, tlacymi sie w kolorowych mglawicach ('Drift', 'Sun Dome' czy 'Nightfall'). UTD postaral sie nawet o probke dark ambientu w stylu nieco Biosphere ('Event Horizon', 'Altair IV').

Album charakteryzuje niebywala dojrzalosc w przekazie materialu sluchaczowi, objawia sie to w delektowaniu sie niemal kazda pędzią elektroniki, dopieszczone sa nie tylko glowne linie melodyczne ile tła, budujące na przemian spokoj i groze, a ostatni utwor konczy sie po prostu ekplozja wybijajac wrecz sluchajacego z bezpiecznej trajektorii.
Material jest znakomicie przemyslany, nie stanowi bezcelowego zlepka roznych tematow, ale jest sukcesywną, logicznie postepujaca caloscią. Charakter albumowi nadają niesmiertelne sekwencje berlinskie, absolutne mistrzostwo swiata, przy okazji nie wiejace w najmniejszym stopniu nuda jak czasem ma to miejsce w przypadku kompozycji wychodzacych spod rak badz co badz rownie genialnych artystow Airscultpure.