Neue Berliner SchuleCHUCK VAN ZYL

Dyskusje o muzykach uprawiających ten gatunek

Moderator: fantomasz

Awatar użytkownika

Autor tematu
wojcik2202
Habitué
Posty: 1118
Rejestracja: 23 kwie 2009, 0:52
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Z nikąd
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

CHUCK VAN ZYL

#90239

Post autor: wojcik2202 »

Chuck ma się dobrze :smile: o to w jakiej jest obecnie formie , warto obejrzeć ten fragment koncertu Zyla :handup:

http://www.youtube.com/watch?v=vJ6LHqVr ... yl2006.jpg[/img]Obrazek
Ostatnio zmieniony 13 lis 2010, 1:48 przez wojcik2202, łącznie zmieniany 2 razy.



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Belmondo
Habitué
Posty: 5846
Rejestracja: 10 maja 2004, 12:59
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: W-wa
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania: muzyka !!!
Status: Offline

#90263

Post autor: Belmondo »

esflores pisze:Ale, i tu sie narażę pewnie, jest bardzo dużo muzyków i grup, których muzyka przypomina takie wiadro do którego "wlano" tych kilka płyt ze złotego okresu i do reszty "dolano" jakiegoś" płynu aby wiadro było pełne.
O tym pisalem juz kilka razy, ale lepiej tego nie moglem ujac. To bardzo trafne ujecie :smile:.
esflores pisze: Specjalnie nie wymieniam nazw
(...)
gdy jednak posłuchasz Brendana Pollarda
No tak :wink:.
O ile ta kalka czasem mi podchodzi, to z kolei mam podobne wrazenie (zwlaszcza w kontekscie ambicji i ducha) sluchajac ostatnimi czasy Schonwaldera. W kazdym razie pod wzgledem m. in. ambicji CVZ wypada zdecydowanie dobrze.

Pozdr
Ostatnio zmieniony 13 lis 2010, 13:38 przez Belmondo, łącznie zmieniany 1 raz.


Let us be thankful we have commerce. Buy more. Buy more now. Buy. And be happy

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Autor tematu
wojcik2202
Habitué
Posty: 1118
Rejestracja: 23 kwie 2009, 0:52