Sprawy ogólneKwestie lingwistyczne

Moderatorzy: fantomasz, yeske

Awatar użytkownika

Autor tematu
degorski Jaroslaw
Habitué
Posty: 1275
Rejestracja: 30 sty 2005, 22:53
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: mam to wiedzieć
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód: i to nie jeden
Zainteresowania: no nie wiem.....
Kontakt:
Status: Offline

Kwestie lingwistyczne

#27898

Post autor: degorski Jaroslaw »

Wydzieliłem osobny temat. Zawsze i wszędzie musicie wszczynać dyskusje... /yeske :?
Andymian pisze:... moje krótkie info do książeczki. Może tak:

Andymian "Another Voice fom Mars"
(composed, mixed and performed by Andrzej Mierzyński)
real synthesizers: Yamaha Cs1x, Roland Jx305
software: Sonic Foundry Acid Music Pro
www.andymian.webpark.pl

Pozdrowienia, A.
Widzę że kolega już tylko po angielsku daje info, proponuję żeby dobrze zabrzmiało podpisać "Andriu Mierzynsky" :wink:



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

phaedra
Habitué
Posty: 4029
Rejestracja: 10 wrz 2005, 19:19
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Toruń
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: Klaus Schulze
Zawód: pełnomocnik
Zainteresowania: muzyka, historia, sztuka
Płeć:
Wiek: 48
Kontakt:
Status: Offline

#27918

Post autor: phaedra »

degorski Jaroslaw pisze:
Widzę że kolega już tylko po angielsku daje info, proponuję żeby dobrze zabrzmiało podpisać "Andriu Mierzynsky" :wink:
Widać kolega chce przypuścić atak na rynek europejski. :lol: :lol:



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

yeske
Zweryfikowany
Dyżurny Inżynier
Posty: 4257
Rejestracja: 29 mar 2004, 12:53
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko: Jarek Wiktorowicz
Lokalizacja: Warszawa
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: Klaus Schulze |'|, Tangerine Dream |'|
Zawód: Inżynier elektronik
Zainteresowania: Muzyka Elektroniczna, aktywność fizyczna, literatura S-F, podziwianie piękna, dłubanie w nosie
Płeć:
Wiek: 61