Sprawy ogólnePodstawowe zasady projektu CES

Moderatorzy: fantomasz, yeske

Awatar użytkownika

Autor tematu
fantomasz
Zweryfikowany
Habitué
Posty: 8148
Rejestracja: 02 kwie 2004, 15:14
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Uniejów
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: Kraftwerk, Laibach, 2+1, ABBA
Zawód: historyk, kraftolog
Zainteresowania: Kraftwerk! Także nuda i lektura wszystkiego co sprzed oczu nie ucieka
Płeć:
Kontakt:
Status: Offline

Podstawowe zasady projektu CES

#35520

Post autor: fantomasz »

Zasady naszego forumowego projektu.
CES:
- jest zabawą, a nie konkursem czy rywalizacją,
- nie ma charakteru komercyjnego, wszelkie prawa autorskie twórców będą respektowane,
- czas na realizację jednego tematu kompozycji trwać będzie kilka miesięcy określany będzie szczegółowo w przypadku każdej edycji oddzielnie,
- nie rzadziej niż dwukrotnie w ciągu roku ogłaszane są nowe edycje projektu,
- efektem będzie zestaw utworów, opublikowanych w formacie mp3 na z możliwością swobodnego downloadu oraz płyta (box) CD,
- udział w zabawie jest jak najbardziej dobrowolny, jeśli ktoś nie może lub nie ma ochoty niech nie uczestniczy,
- projekt przeznaczony jest w pierwszej kolejności dla muzyków - uczestników forum, mile widziani są inni muzycy (ich udział w projekcie, ze względów organizacyjnych, odbywa się za zgodą Yeske'go i/lub fantomasza),
- zgłoszenie utworu do udziału w którejkolwiek edycji oznacza, że zgłaszający utwór muzyk jest jego kompozytorem i wykonawcą (współwykonawcą) oraz posiada wszelkie prawa autorskie do tegoż utworu - za niezgodności z tym związane odpowiedzialność ponosi zgłaszający utwór.
Wszelkie kwestie nie ujęte wyżej bedą rozstrzygane na bieżąco w razie potrzeby.
f.
Ostatnio zmieniony 04 lut 2007, 0:16 przez fantomasz, łącznie zmieniany 1 raz.


Kraftolog f.
--
Ostatnio z propozycją współpracy zwrócił się do nas sam Michael Jackson. Oczywiście odmówiliśmy (Kraftwerk, 1985).

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta