Recenzje spawngamer'aSoftware

Świetne recenzje płyt, których lubi słuchać spawngamer.

Moderatorzy: fantomasz, spawngamer

Awatar użytkownika

Autor tematu
spawngamer
Habitué
Posty: 2314
Rejestracja: 23 gru 2004, 15:33
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Bydgoszcz
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania: muzyka,film,komiks,książka itd.
Status: Offline

Software

#39294

Post autor: spawngamer »

NUMIXXX-SOFTWARE AS HARDWARE(1995)
To dość zabawne ale to nie...Software!Ale że umieszcza się w katalogach pod ten zespół....projekt Numixxx to Ralf Pauli, ktory zremiksował na nowo materiał z płyty Software-Heaven To Hell! Co ciekawe nastrojem i muzycznie nie różni się zbytnio od zawartości oryginalu w przeciwieństwie do innego wydawnictwa remiksowego X-Static -Software System Crash Dance gdzie utworom nadano rytm techno...Muzycznie brzmi momentami jak msza syntezatorowa, a mój ulubiony kawalek to Warning To Desire -ala Kwinto solo w Vabanku - trąbka i perkusyjne przeszkadzajki....
1. Heaven To Hell
5:53
2. Devil To Love
6:34
3. Warning To Desire
12:27
4. Steel To Breath
8:37
5. Swell To Doubt
6:38
6. Forgiveness To Hate
8:18
7. Software As Hardware
5:31
8. nUmixxx-1
5:41
9. nUmixxx-2
5:16
10. nUmixxx-3
5:01



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Autor tematu
spawngamer
Habitué
Posty: 2314
Rejestracja: 23 gru 2004, 15:33
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Bydgoszcz
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania: muzyka,film,komiks,książka itd.
Status: Offline

#39295

Post autor: spawngamer »

FRAGRANCE(1990)