Recenzje spawngamer'askładanki

Świetne recenzje płyt, których lubi słuchać spawngamer.

Moderatorzy: fantomasz, spawngamer

Awatar użytkownika

Autor tematu
spawngamer
Habitué
Posty: 2314
Rejestracja: 23 gru 2004, 15:33
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Bydgoszcz
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania: muzyka,film,komiks,książka itd.
Status: Offline

składanki

#39297

Post autor: spawngamer »

TANGRAM SAMPLER VOL. 2 (1996)
Rok po pierwszej części składanki Tangram ukazała się wydana prze X- Serwis jej część druga , nadal prezentująca dokonania młodych (wtedy) polskich twórców. Oto moje odczucia.
1. ciekawy dynamiczny utwór – polecam do samochodu-proszę tego źle nie zrozumieć, nie chodzi o to, że tylko tam się nadaje po prostu dodaje trochę andrenaliny przy prowadzeniu
2. kompletna zmiana klimatu – odjazd bardziej w stronę niu ejdżowych klimatów jak dla mnie w stylu wczesnego, melodyjnego Karunesh’a.
3. świetne , intrygujące intro i potem coraz ciekawiej rozwijająca się melodia ...tak jak lubię!
4. stonowany , kojarzy mi się z muzyką serialową, albo komercyjnym jinglem z TV
5. kolejny ciekawy wstęp ale rozwinięcie jakby dla mne za spokojnie. Brakuje mi w tym jakiegoś pazura czytaj podskornej dynamiki...a szkoda – kończy się dziwacznie ni z gruszki ni pietruszki pogadanki kosmonautów
6. Wyraźny wpływ Ennio Morricone – utwór trochę zaskakujący, podzielony jakby na 3 części odmienne nastrojem i rytmem.
7.a tu pokłosie góralskiej muzyki –transkrypcja janosikowych podskoków na syntezator
8.przypomina mi trochę Erica Serrę z Big Blue
9.fortepian na pierwszym planie –pojawiają się kolejne instrumenty i dźwięki i robi się ciekawie...aby potem przejść po 2.30 w jakieś takie hmm i znowu cudowne brzmienie ostatnie 2.30 –przekombinowane jak dla mnie