Recenzje spawngamer'apolscy wykonawcy-mój top 30

Świetne recenzje płyt, których lubi słuchać spawngamer.

Moderatorzy: fantomasz, spawngamer

Awatar użytkownika

Autor tematu
spawngamer
Habitué
Posty: 2314
Rejestracja: 23 gru 2004, 15:33
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Bydgoszcz
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania: muzyka,film,komiks,książka itd.
Status: Offline

polscy wykonawcy-mój top 30

#41217

Post autor: spawngamer »

WSTĘP
Pomysł był prosty. Tak jak przy poprzednich topach wybrać moich 10 ulubionych płyt i opisać związane z nimi wrażenia. Ale zawahałem się czy tylko 10? Czy nie warto dokonać promocji szerszego kręgu autorów i wydawnictw, które powiedźmy szczerze są mało znane mimo, że znakomite ? Warto by więc zarekomendować płyty stworzone przez polskich artystów, którzy borykają się z mnogością pomysłów a brakiem sprzętu, problemami wydawniczymi często wydając kolejne pozycje własnym sumptem, a przez to śladową sprzedażą swoich dzieł...może ktoś zachęcony mymi recenzjami ( i nie tylko) mówiąc otwarcie zechce zapoznać się z ich dokonaniami i kupi od nich jakiś album. Bo tak naprawdę to pasjonaci, którzy czują dużą radość z faktu samego tworzenia i grania a tym bardziej radość im sprawia gdy ktoś ich chwali i promuje.
Wielu wykonawców znam z niewielkiej części ich dokonań (np. Certamen tylko 4 tytuły spośród kilkudziesięciu), niektórych w ogóle (np. Jarek Degórski) i można zarzucić mi ze ten top będzie trochę kulawy ale lepiej chyba taki niż żaden.
Założenie było aby odrzucić bootlegi, oraz wszelkie składanki ale jak najbardziej zakwalifikować cd-ry stworzone z taśm MC, których kiedyś było sporo i były oficjalnymi wydawnictwami.
I tak na polu walki pozostało 157 tytułów. Ponad 50 z nich spokojnie mógłbym polecić każdemu. Końcowa selekcja to już. co podkreślam, jak dla mnie prawdziwa elita.
Zapraszam do czytania, wypowiedzi i ...słuchania.
pierwsza odslona już wkrótce....



Link:
BBcode:
HTML: