Recenzje spawngamer'aNamlook chronologicznie

Świetne recenzje płyt, których lubi słuchać spawngamer.

Moderatorzy: fantomasz, spawngamer

Awatar użytkownika

Autor tematu
spawngamer
Habitué
Posty: 2314
Rejestracja: 23 gru 2004, 15:33
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Bydgoszcz
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania: muzyka,film,komiks,książka itd.
Status: Offline

Namlook chronologicznie

#63812

Post autor: spawngamer »

Z okazji wydania 150 krążka tego artysty (z Move D -Travelling The Silk Route ) pozwolę sobie mini recenzje jego krążków. Szczególne podziękowania dla Neo,TimeCage'a i Taxatora.
Pierwszy odcinek już wkrótce.
Ostatnio zmieniony 26 sty 2011, 20:53 przez spawngamer, łącznie zmieniany 1 raz.



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Autor tematu
spawngamer
Habitué
Posty: 2314
Rejestracja: 23 gru 2004, 15:33
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Bydgoszcz
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania: muzyka,film,komiks,książka itd.
Status: Offline

#63929

Post autor: spawngamer »

1. 92.12.07 Silence - PK 08/25
Dużo świetnej, hipnotyzującej muzyki z ulubionymi u Namlooka arabskimi wpływami
etnicznymi. Warto.
2. 93.03.22 Air - PK 08/54
Majestatyczny ambient lub nastrojowe, spokojne granie. Mój ulubiony to piękny Spiritual Invocation. Bardzo dobra płyta jak dla mnie obowiązkowa.
3. 93.05.12 Dreamfish - PW 02
Wprowadzające w trans loopy, wolne tempo, linie basu wszystko to wciąga niczym czarna dziura. Kto usłyszy ten już się nie uwolni...
4. 93.05.26 Silence II - PK 08/68
Suita Life/Death poraża ascetyzmem (właściwie to samotny fortepian ) plus rozważania czym jest życie? Heaven akcentuje klimaty i zaśpiewy azjatyckie. Dopiero jednak Sweet Angels ma w sobie to coś – ładne syntezatorowe pasaże i głos arabskiej dziewczynki pozostają na dłużej w pamięci.
5. 93.06.09 Sequential - PK 08/73