Nowi członkowie forumPozdrawiam wszystkich i witam

Właśnie zarejestrowałeś się na forum? Opowiedz nam o sobie...

Moderator: fantomasz

Regulamin forum
:hi:
W tym miejscu nowi użytkownicy Forum mogą się przywitać i przedstawić pozostałym użytkownikom. Raczej nie prowadzimy tutaj zbyt żywiołowych dyskusji...

Autor tematu
De eM
Małomówny
Posty: 1
Rejestracja: 11 lut 2018, 23:58
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko: Dariusz Mazurowski
Lokalizacja: Gdańsk
Jestem muzykiem: Tak ♫♫
Ulubieni wykonawcy: całe mnóstwo...
Zawód: Kompozytor
Zainteresowania: muzyka, film, literatura, malarstwo, grafika, fotografia, sztuka współczesna, historia, marynistyka, modelarstwo, sporty walki, astronomia i wiele innych
Płeć:
Kontakt:
Status: Offline

Pozdrawiam wszystkich i witam

#114842

Post autor: De eM »