Tematy ogólneEl-Stacja

Rozmowy na temat bieżącej działalności portalu MIDIMania

Moderator: fantomasz

Awatar użytkownika

Autor tematu
MIDIMania
Stary wyga
Posty: 233
Rejestracja: 01 wrz 2006, 20:03
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Słubice
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód: logistyk, muzyk, informatyk
Zainteresowania:
Kontakt:
Status: Offline

El-Stacja

#45102

Post autor: MIDIMania »

El-Stacja jak widać chwilowo jest niedostępna. Spowodowane jest to przede wszystkim zmianą serwera, a także poprawianiem parametrów i stabilności transmisji. Radio wróci online w połowie lutego. Tym razem już w pełnym stereo i 96 lub 128 kbps :grin:



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Nerious
Habitué
Posty: 1380
Rejestracja: 20 maja 2005, 13:33
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Bydgoszcz
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania: Muzyka
Kontakt:
Status: Offline

#45108

Post autor: Nerious »

Jest na co czekac:)


https://nerious.bandcamp.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

wojto
Stary wyga
Posty: 374
Rejestracja: 20 lip 2006, 18:12
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Maarnsbergen Holland
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania: Muzyka,muzyka,muz...
Status: Offline

#45135

Post autor: wojto »

MIDIMania pisze:Tym razem już w pełnym stereo i 96 lub 128 kbps
No i tego mi brakowalo :handup:



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Jac
Habitué
Posty: 1494
Rejestracja: 04 lip 2006, 11:55
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Polska
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód: bardziej humanista niż ekonomista
Zainteresowania: Muzyka była dla mnie źródłem energii. Teraz najważniejszy jest Bóg, dobro, poszukiwanie prawdy...
Status: Offline

#45207

Post autor: Jac »