Tematy ogólneWywiad z Maciejem Rzesiowskim

Rozmowy na temat bieżącej działalności portalu MIDIMania

Moderator: fantomasz

Awatar użytkownika

Autor tematu
MIDIMania
Stary wyga
Posty: 233
Rejestracja: 01 wrz 2006, 20:03
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Słubice
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód: logistyk, muzyk, informatyk
Zainteresowania:
Kontakt:
Status: Offline

Wywiad z Maciejem Rzesiowskim

#49760

Post autor: MIDIMania »

Zapraszam szczególnie do przeczytania tego wywiadu, gdyż Maciej Rzesiowski prezentuję zupełnie inne poglądy m.in. na promocję muzyki elektronicznej, niż większość osób na tym forum... Warto poznać INNĄ opinię na tematy, które ostatnio wywoływały burzę na forum ;)


http://www.midimania.pl/index.php?optio ... &Itemid=53



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

TRAUTMANN
Beton
Posty: 853
Rejestracja: 14 gru 2006, 21:54
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

#49764

Post autor: TRAUTMANN »

Ale zbieg okolicznosci ....Dzisiaj rano czytałem o występie Maćka w Zakopanem ... :smile:
Ale rzeczywiście . Jeszcze raz to potwierdza ,że jak się ma konkretny plan ( który nie tylko jest w głowie ale się go realizuje ) oraz bardzo mocno chce to można ... :handup:


- Leszek -

,, Za 20 lat będziesz bardziej żałować tego czego nie zrobiłeś ,niż cieszyć z tego co ci się udało osiągnąć ,, - Mark Twain

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

fantomasz
Zweryfikowany
Habitué
Posty: 8148
Rejestracja: 02 kwie 2004, 15:14
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Uniejów
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: Kraftwerk, Laibach, 2+1, ABBA
Zawód: historyk, kraftolog
Zainteresowania: Kraftwerk! Także nuda i lektura wszystkiego co sprzed oczu nie ucieka
Płeć:
Kontakt:
Status: Offline

#49765

Post autor: fantomasz »