SprzętKorg N5ex vs. Yamaha cs1x

Rozmowy na temat syntezatorów, modułów etc.

Moderator: fantomasz


Autor tematu
Pszem
Niedoświadczony
Posty: 20
Rejestracja: 05 sty 2015, 10:09
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Oświęcim
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

Korg N5ex vs. Yamaha cs1x

#110386

Post autor: Pszem »

Witam!
Zastanawiam się nad wyborem jednego z wyżej wymienionych syntezatorów. Będzie to początek mojej przygody z tego typu urządzeniami gdyż nigdy nie miałem okazji na klawiszach grać. Moje pytanie jest więc następujące: Który z syntezatorów jest lepszy? Który jest bardziej przystępny dla początkującego? Zaznaczam że chodzi mi o granie muzyki takiej jak Kombi, Papa Dance, OMD, Electric Light Orchestra itd... muzyka lat 80' po prostu.

Dziękuję za odpowiedź
Pozdrawiam!



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

EMO
Stary wyga
Posty: 307
Rejestracja: 03 paź 2008, 14:16
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Chodzież
Jestem muzykiem: Tak ♫♫
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania: muza,dobry film,sport,fortyfikacje
Płeć:
Wiek: 55
Kontakt:
Status: Offline

#110388

Post autor: EMO »

Witam! Cenowo zapewne Yamaha wypada lepiej. Ja taką posiadam już 14 lat. Nieskomplikowana w obsludze, preferowana do gry live , ale w sytemie midi tez sobie radzi całkiem fajnie. A jak brzmi to możesz sobie posłuchać na przykładzie tego ( takie tam moje ,stare cuś ) : http://www.youtube.com/watch?v=xqitQ8ln ... EE3B3&hd=1
wszystkie utwory zrobiome tylko na cs1x, jedynie wstęp i zakończenie są "zagrane" samplami


pitek

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Autor tematu
Pszem
Niedoświadczony
Posty: 20
Rejestracja: 05 sty 2015, 10:09
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Oświęcim
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

#110389

Post autor: Pszem »