SprzętJaka najlepsza klawiatura MIDI, 88 klawiszy?

Rozmowy na temat syntezatorów, modułów etc.

Moderator: fantomasz


Autor tematu
naowa
Niedoświadczony
Posty: 26
Rejestracja: 07 maja 2012, 22:57
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Wielka Brytania
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

Jaka najlepsza klawiatura MIDI, 88 klawiszy?

#114891

Post autor: naowa »

1
Bardzo proszę o opinie na temat klawiatury sterującej, jaką warto kupić. Chciałbym mieć coś prostego bez dużej ilości pokręteł bo używał będę komputera, program Ableton Live 9 i 10 Suite, i innych programów na MACA. Nie chcę dopłacać za dodatkowe funkcje których nie będę potrzebował, ale chciałbym mieć bardzo dobry Kontroler MIDI, dlatego gotów jestem zapłacić więcej, do kilku tysięcy złotych. Robił będę muzykę elektroniczną, pop rock, z wokalem.
2
Wiem że istotne są też rzeczy jak aftertouch i aby klawiatura MIDI dobrze radziła sobie na programach w komputerze.
3
Mam jeszcze pytanie. Mój iMac posiada złącze komputerowe Thunderbolt. Z tego co wiem to klawiaturę MIDI podłączę do iMaca, zatem czy lepiej jest zakupić klawiaturę MIDI z wyjściem Thunderbolt, a może to nie jest istotne?
4
Mam jeszcze jedno pytanie na temat grubości klawiszy. Gdy w sklepach przeglądałem różne kontrolery MIDI 88 klawiszy, nigdy nie napotkałem na klawiaturę inną jak tą która jest w fortepianie. Wcześniej grałem na małym syntezatorze, i klawisze były dla mnie milsze w użytkowaniu, bo ich mniejsza grubość pozwalała na szybsze dociśnięcia klawiszy do końca i lepiej mi się grało. Jeśli wszystkie dobre kontrolery 88 klawiszy, muszą mieć grube klawisze, więc takie zakupię, ale wcześniej chciałem prosić Was o informacje. Wielkie dzięki.



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Belmondo
Habitué
Posty: 5846
Rejestracja: 10 maja 2004, 12:59
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: W-wa
Jestem muzykiem: Nie wiem