OprogramowanieMój pierwszy synth VSTi ;-)

Sekwencery, edytory, konwertery, plug-iny

Moderator: fantomasz

Awatar użytkownika

Autor tematu
MIDIMania
Stary wyga
Jestem muzykiem: Nie wiem
Kontaktowanie:
Status: Offline

Mój pierwszy synth VSTi ;-)

Post #63475 autor: MIDIMania » 11 maja 2008, 1:20

Zapraszam do pobrania mojego pierwszego syntezatora VSTi:

www.midimania.pl/vsti/

Od jakiegoś czasu bawie się w programowanie wirtualnych syntezatorów, RETROSET S-8 to pierwszy, ośmiogłosowy, prymitywny syntezator analogowy, który udostępniam za free. Jest to w zasadzie nawet nie wersja alfa - w wersji finalnej syntezator posiadał będzie dwa oscylatory, kilkakrotnie bardziej złożony tor syntezy, własny procesor DSP (reverb, delay), waveshaping, zaawansowane funkcje morphingu, 12 głosową polifonię etc. itd. itp. ;-)

Instrument będzie dostępny w dwóch wersjach - darmowej, która ograniczona będzie polifonią - tylko 3 głosy oraz pozbawiona będzie procesora DSP, posiadać też będzie możliwość zapisania tylko 16 barw. Pełna wersja (płatna, ale cena nie będzie wysoka) będzie pozbawiona tych mankamentów - polifonia 12 głosów, 128 presetów na pokładzie i jako rzekłem - procesor DSP i inne wynalazki ;-)

W chwili obecnej plug-in nie ma instalatora - należy rozpakować archiwum do foldera ze swoimi wtyczkami VST, lub podpiąć do dowolnego hosta VST.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 11 maja 2008, 1:26 przez MIDIMania, łącznie zmieniany 3 razy.

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

TEST

Ensoniq
Stary wyga
Kontaktowanie:

Post #63481 autor: Ensoniq » 11 maja 2008, 10:30

Robiłeś go na SynthEdicie jak się nie myle :>
Dwa prawa:
1. Kobiet i syntezatorów się nie pożycza
2. Przed ślubem kobietę można wypróbować tak jak syntezator, który można sprawdzić przed zakupem
http://www.losowski.fora.pl
http://www.vst.w.tkb.pl

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

Autor tematu
MIDIMania
Stary wyga
Kontaktowanie: