OprogramowanieNajlepsze programy do dźwięku i głosu śpiewanego.

Sekwencery, edytory, konwertery, plug-iny

Moderator: fantomasz


Autor tematu
naowa
Niedoświadczony
Posty: 26
Rejestracja: 07 maja 2012, 22:57
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Wielka Brytania
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

Najlepsze programy do dźwięku i głosu śpiewanego.

#97812

Post autor: naowa »

Jestem w temacie muzyki zielony, dlatego proszę o przymrużenie oczu na rażące błędy jakie nie świadomie będę popełniał, w trakcie zadawania pytań i wyrażania mych skromnych opinii.


Wkrótce znajdę więcej czasu jaki będę mógł poświęcić tematowi muzyki, kocham różny rodzaj muzyki, w tym i rodzaj Muzyki elektronicznej, lecz zamierzam też śpiewać i chciałbym poeksperymentować coś co może troszku upodobnić się do rodzaju „dance",
i coś na przykład grupy ,,Enigma", czyli taka nastrojowa, charakteryzuje się ciepłym, łagodnym, relaksującym brzmieniem opartym na elektronicznym instrumentarium.

Dlatego już teraz chciałbym zakupić kilka programów z czym wiązać się będą moje pytania.
Programy używał będę jedynie na moim MacBook pro17. Zatem system nie Windows, ale Mac Os X.

Na żadne koncerty jeździć nie zamierzam, zatem absolutnie sprzętu do tego nie szukam, jednak nie wykluczam możliwości udania się kiedyś z mymi nagraniami do profesjonalnego studia. Mimo wszystko zależy mi abym w warunkach domowych już teraz podczas tworzenia i odsłuchiwania mych utworów posiadał jak najlepsze możliwości.

Jednym słowem szukam możliwie najbardziej profesjonalnego sprzętu ale tylko na komputer, a nie na tworzeniu studia w dokupowaniu wielu osobnych urządzeń.
Oczywiście komputer podłączam do dobrych kolumn ;)



Otóż poszukuję na razie dwóch programów, i nie znając cen, na początek chciałbym prosić o podanie najlepszych z możliwych na rynku bez względu na ich cenę.


Pierwszy jaki poszukuję to program do śpiewu.