RetroRoland D-50

czyli instrumenty sprzed lat...

Moderator: fantomasz

Awatar użytkownika

Autor tematu
monophonic
Stary wyga
Posty: 335
Rejestracja: 08 maja 2009, 2:18
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Poznań
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Kontakt:
Status: Offline

Roland D-50

#92980

Post autor: monophonic »

Przywitawszy!

Po latach planów i przymiarek nadarzyła się okazja i znalazło trochę gotówki... Mam swoje własne D-50 :grin: 800 zł z kartą i sztywnym flightcase'm to raczej niezła cena. Co prawda klawisz jest trochę podniszczony wizualnie (powycierane logo po lewej i schematy po prawej) ale klawiatura OK, wszystko pozostałe elementy również... Poza jednym moim "zastrzeżeniem"... Większość brzmień brzydko "sieje" - dźwięk jest zabrudzony przydźwiękami, lekkim szumem. Brudy po zwolnieniu klawisza chwilę "zostają" i płynnym fade outem nikną zupełnie. Ja rozumiem, że to 8-BIT PCM, ale mimo wszystko brzmi to podejrzanie. Próbowałem wyłączać reverb, chorus, zostawiałem same PCM, sam Wave Generator - w zasadzie na razie nie znalazłem reguły, a tym samym przyczyny. Jak siał - tak sieje. Pytanie: czy to normalne? :smile: Tak jak mówię, niektóry barwy są krystaliczne - zero przydźwięków. Ktoś ma jakieś sugestie czy od razu szykować się na warsztat?
Ostatnio zmieniony 04 lip 2011, 15:34 przez monophonic, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
AQ

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

froese1983
Ekspert
Posty: 196
Rejestracja: 13 wrz 2009, 19:33
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Ciekawe pytanie
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

#92983

Post autor: froese1983 »

Pogadaj z Radkiem Tymeckim. :hi:



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Autor tematu
monophonic
Stary wyga
Posty: 335
Rejestracja: 08 maja 2009, 2:18
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko: