RetroMooga Modulara wersje współczesne

czyli instrumenty sprzed lat...

Moderator: fantomasz

Awatar użytkownika

Autor tematu
Rumburak
Beton
Posty: 802
Rejestracja: 17 maja 2005, 10:07
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Warszawa
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód: Czarownik :]
Zainteresowania: Muzyka, stare analogowe syntezatory, grafika, malarstwo, filozofia, sadownictwo ;)
Status: Offline

Mooga Modulara wersje współczesne

#95134

Post autor: Rumburak »

Tak sobie ostatnio przejrzałem ofertę producentów wszelkiej maści klonów/replik Mooga Modulara, jest w czym wybierać, oczywiście cenowo jest to kosmos, ale jeżeli komuś bardzo zależy... Naliczyłem czterech:

Club of the Knobs

Obrazek

Portugalska manufaktura oferuje niemalże idealne kopie legendarnych systemów IIIP i 55, wśród modułów, oprócz obowiązkowych filtrów 904 A, B, C mamy także 921 A Oscillator Driver i 921 B Oscillator, 960 Sequential Controller i 962 Sequential Switch. W ofercie jest także sporo modułów "autorskich", sterowane napięciem phasery, delaye, filtry, arpeggiatory (!) i inne naprawdę interesujące konstrukcje. Niestety moduły COTK są najdroższe z całej czwórki, za kopie filtru dolnoprzepustowego 904 zapłacić trzeba 215 EUR, za sekwencer - 995 EUR.

MOS-LAB

Obrazek

Podobnie jak COTK, francuzi skupili się na wiernym kopiowaniu modułów Mooga. Chociaż ofertę mają skromniejszą, również znajdziemy tam kopie moogowskich oscylatorów, filtrów, wzmacniaczy i generatorów obwiedni. Oferują też kilka modułów własnych (np. ciekawy 970 Waveform Processor). Producent zapewnia, że elektronika składa się z oryginalnych komponentów przez co dziwi cena, ich moduły są tańsze niż COTK.

synthesizers.com

Obrazek