RetroOd monotronow aż do....

czyli instrumenty sprzed lat...

Moderator: fantomasz


Autor tematu
radek tymecki
Habitué
Posty: 2198
Rejestracja: 20 mar 2005, 13:05
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Kontakt:
Status: Offline

Od monotronow aż do....

#101400

Post autor: radek tymecki »

wiedziałem, że prędzej czy poźniej to nastąpi. szkoda tylko że pomniejszona wersja

http://www.youtube.com/watch?v=oJkcGug7W8Y

tak czy siak... 599$ :D jak myślicie, rynek analogowych modeli się zalamie? :D


Serwis i naprawy starych sprzętów analogowych radek.tymecki@op.pl

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

PM7
Beton
Posty: 981
Rejestracja: 15 wrz 2012, 22:28
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: z nienacka
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód: Wyuczony: politolog
Wykonywany: autor artykułów, pracownik administracji, marketingowiec, twórca treści dla stron marketingowych i inne bezsensowne anglicyzmy oraz wiele innych rzeczy z którymi sobie radzę choć nikt mi nie wierzy.
Zainteresowania: Wszystkie ogólne dziedziny nauki i filozofii których przedmiot nie jest nieprzewidywalny + trochę historii i kultury szeroko pojętej.
Status: Offline

#101405

Post autor: PM7 »

Tyle tego sprzętu się sprzedaje, a gdzie można skutków posłuchać?



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Autor tematu
radek tymecki
Habitué
Posty: 2198
Rejestracja: 20 mar 2005, 13:05
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Kontakt:
Status: Offline

#101406

Post autor: radek tymecki »

na youtube :P


Serwis i naprawy starych sprzętów analogowych radek.tymecki@op.pl

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

smith
Habitué
Posty: 1239
Rejestracja: 31 mar 2004, 1:29