Isao TomitaISAO TOMITA

Moderatorzy: fantomasz, monsoon


Autor tematu
Konrad.Kucz
Habitué
Posty: 2205
Rejestracja: 08 paź 2005, 17:10
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Warszawa
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód: Myszka Miki
Zainteresowania:
Status: Offline

ISAO TOMITA

#14010

Post autor: Konrad.Kucz »

Czy ktos z najmlodszych jeszcze pamieta te legende muzyki elektronicznej. Pod koniec lat 70tych to wlasnie on mna zawladnal. Sluchalem go na okraglo. To on uksztaltowal po trochu moj gust. Dzieki niemu polubilem muzyke klasyczna. A zaczynalem jak kazdy wowczas od ABBY (do dzis ich bardzo cenie!), SMOKIE. Potem dopiero byl schulze, TD, i reszta towarzystwa. Przyznam ze mialem dluga ostatnio przerwe w sluchaniu jego plyt. I..........wrzucam ja sobie jego slynne PLANETS...i!!!!

Odjechalem!!!!!!!! Czlowiek taki jak ja ktory ze sprzetem analogowym ma doczynienia od 20 lat, poczulem totalny druzgot!!!!! :)
Jak ten facet to zrobil. Te maszynki Roberta Mooga owszem sa genialne pod warunkiem ze sa obslugiwane przez autentycznego technika. Dzis mamy komputery wysokiej klasy. Nie ma problemu z synchronami, miksami itp. Wowczas to byla katorznicza praca. Tomita mial jakis wczesny komputer ale co on mogl? Jak tam chodza basy analogowe, silne glebokie, bassowe. A mellotron z brzmieniem orkiestry wpuszczony w efekt phasera daje przestrzen. Wogole zauwazcie jak to jest fenomenalnie zrealizowane. Nie ma nikt takiego brzmienia jak TOMITA. Te brzmienia smyczkow, tak realistyczne, te glissanda z systemu mooga i to japonskie podejscie do efektu vocodera. Wszystkim serdecznie polecam tego artyste. To wielka legenda! Ciewe jak najmlodsze pokolenie odbiera dzis te transkrypcje klasyki? Niech zyja syntezatory analogowe!!!!!!!!!!! :D
Ostatnio zmieniony 31 paź 2005, 13:16 przez Konrad.Kucz, łącznie zmieniany 1 raz.



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Regulus
Habitué
Posty: 2368