Rock ProgresywnyPorcupine tree

Droga do Rocka Elektronicznego

Moderatorzy: fantomasz, yeske

Awatar użytkownika

Autor tematu
wojcik2202
Habitué
Jestem muzykiem: Nie wiem
Status: Offline

Porcupine tree

Post #80123 autor: wojcik2202 » 26 wrz 2009, 2:45

To jeden z najważniejszych zespołow grajacych wspólczesną progresywną muzykę Obrazek

[ Dodano: 2009-09-26, 03:25 ]
    Obrazek

To fragment najnowszego albumu Porków http://www.youtube.com/watch?v=dRqZEU7jv7w

[ Dodano: 2009-09-26, 03:39 ]
Obrazek

Charyzmatyczny wokalista Porcupine tree , Steven Wilson i Klaus Schulze
a tu rozmowa w YT http://www.youtube.com/watch?v=tdhMWQ9ykBQ
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2009, 3:44 przez wojcik2202, łącznie zmieniany 7 razy.

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

TEST

Azeroth
Twardziel

Post #80162 autor: Azeroth » 27 wrz 2009, 16:27

Uwielbiam album The Sky Moves Sideways, szczególnie rewelacyjny ambientowy kawałek Moonloop. Jedna z najlepszych rockowych płyt lat dziewięćdziesiątych. Muzycy pokazali na czym powinien polegać właściwie space-rock. Szkoda, że od tych świetnych klimatów odeszli po tej płycie. Stupid Dream, Deadwing i późniejsze poszły bardziej w stronę progresywnego metalu no i komercji (chociaż to drugie w mniejszym stopniu) - po prostu podobają mi się dużo mniej.

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

Stacja
Twardziel
Kontaktowanie:

Post #80165 autor: Stacja » 27 wrz 2009, 19:48

Słyszałem dopiero parę płytek

Signify, Coma Divine, On The Sunday of Life i ostatnio Fear of a Blank Planet
Stwierdzę jedno, jestem zachwycony - zamierzam pojawić się na koncercie Porków we Wrocławiu.
--
Children of the future age
Reading this indignant page
Know that in a former time
Love, sweet love was thought a crime

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

Geronimo
Habitué

Post #80167 autor: Geronimo » 27 wrz 2009, 20:48