Rock ProgresywnyRiverside

Droga do Rocka Elektronicznego

Moderatorzy: fantomasz, yeske

Awatar użytkownika

Autor tematu
JotDe
Beton
Posty: 780
Rejestracja: 19 cze 2004, 0:35
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód: belfer
Zainteresowania: astronomia i muzyka
Kontakt:
Status: Offline

Riverside

#81731

Post autor: JotDe »

ich ostatni krążek ADHD jakby odbiega stylistycznie od poprzednich, jest inny, ostrzejszy i nie brak w nim smaczków dla wielbicieli elektronicznych brzmień, wszak klawiszowca mają przedniego ;)


Jacek D.
--
Astronomia i Muzyka
I tego trzymać się trzeba
(E. Stachura, "Prefacja")

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

wojcik2202
Habitué
Posty: 1118
Rejestracja: 23 kwie 2009, 0:52
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Z nikąd
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

#81736

Post autor: wojcik2202 »

JotDe pisze:dla wielbicieli elektronicznych brzmień
A propos el brzmień , lider naszej rodzimej supergrupy progresywnej czyli mój immienik Duda kiedyś w Teraz Rocku podkreślił iż jego horyzonty muzyczne zachaczają rock elektroniczny, Mariusz Duda opowiadał,że swego czasu wsłuchiwał się w audycje Jerzego Kordowicza i przyznał się do fascynacji twórczościa Tangerine Dream , do dziś Mariusz ma duży sentyment do tego albumu.........
:hi:
http://www.youtube.com/watch?v=eq_d0DKqyos
Ostatnio zmieniony 01 gru 2009, 23:10 przez wojcik2202, łącznie zmieniany 2 razy.



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Azeroth
Twardziel
Posty: 666
Rejestracja: 09 sie 2005, 9:55
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja:
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Płeć:
Status: Offline

#81741

Post autor: Azeroth »