Ogłoszenie
Studio Nagrań zostało przebudowane i uruchomione w oparciu o najnowsze dostępne skrypty phpBB. W procesie konwersji z dotychczasowej wersji ("by Przemo") mogły wystąpić drobne błędy. W przypadku dostrzeżenia jakichkolwiek nieprawidłowości proszę informować Administrację.

Rock ProgresywnyPowielany motyw muzyczny

Droga do Rocka Elektronicznego

Moderatorzy: fantomasz, yeske

Awatar użytkownika

Autor tematu
afghan
Zaawansowany
Jestem muzykiem: Nie wiem
Status: Offline

Powielany motyw muzyczny

Post #88326 autor: afghan » 27 sie 2010, 20:30

Witam,

ProgRockowe kapele lat 70 często grały taki (i tutaj podam linki - bo nie wiem jak to opisać) motyw. O ile to dobre określenie, ewentualnie może ktoś wie z czym tu mamy do czynienia, to proszę się podzielić.

Interesujący tutaj fragment jest: 2:00-2:30 minucie
http://www.youtube.com/watch?v=vXJ_uziNTZw

Także u AshRaTempel: 8:00-8:40 minucie
http://www.youtube.com/watch?v=GzUnGUtKl5U

Możemy to również rozpoznać w filmie Vanishing Point z 1971, posiadam Soundtrack ale jak to często z nimi bywa są braki, kawałka tego na nim nie ma.

Uważam że w filmie Znikający Punkt 1971 znalazła się najlepsza wersja tego o czym mowa, ale kto to mógł wykonywać to naprawdę nie wiem.

Jeśli ktoś dał radę wysłuchać fragmentów z przytoczonych linków i wie mniej-więcej o co mi chodzi, to proszę o namiary na jeszcze jakieś warianty grane przez inne kapele.

[/list][/code][/quote]

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

TEST

esflores
Beton
Kontaktowanie:

Post #88327 autor: esflores » 27 sie 2010, 20:59

To typowa zagrywka dla podkręcenia tempa - ale to raczej rockowa nie tylko w progresie.
Niemal na wszystkich koncertach tak grano, szczególnie kończono czymś takim kawałki, aby zerwać gacie publice. Jest tego tak dużo, ze aż trudno wymieniać. Polecam Ci amerykańskie kapele, te ciężej grające, szczególnie koncerty.