Edgar FroeseSwobodne rozwazania o Edgara tworczosci

Moderator: fantomasz

Awatar użytkownika

Autor tematu
Belmondo
Habitué
Posty: 5846
Rejestracja: 10 maja 2004, 12:59
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: W-wa
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania: muzyka !!!
Status: Offline

#43837

Post autor: Belmondo »

Jac pisze: wyrobiła mu bardzo negatywną opinię jakoby był kimś, kto ciągnął zespół w dół.
No w gore na pewno nie.
Jac pisze: z pewnością wyraźnie widać w tych nagraniach jego indywidualny charakter, nieprzeciętność, które można odnaleźć w zespole.
To jest demagogia prosze pana, ktora nijak sie ma do faktow (proponuje poczytac co sadza o EF byli muzycy, z ktorymi gral). Nigdzie tej nieprzecietnosci nie widac (o czym tez mozna poczytac, nie tylko na tym forum). Nagrania sa przecietne i to bardzo, no z malymi wyjatkami, bo nie mowie, jedna plytka EF-owi sie udala.
To akurat, ze nie mial wyksztalcenia muzycznego nalezy mu zapisac in plus.

Pozdr


Let us be thankful we have commerce. Buy more. Buy more now. Buy. And be happy

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

a_tomek
Beton
Posty: 827
Rejestracja: 03 lis 2004, 19:19
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: kanalizacja
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód: freeman
Zainteresowania:
Status: Offline

#43838

Post autor: a_tomek »

Belmondo pisze:jedna plytka EF-owi sie udala
a tak z czystej ciekawości, która?

pzdr



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Jac
Habitué
Posty: 1494
Rejestracja: 04 lip 2006, 11:55
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Polska
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód: bardziej humanista niż ekonomista
Zainteresowania: Muzyka była dla mnie źródłem energii. Teraz najważniejszy jest Bóg, dobro, poszukiwanie prawdy...
Status: Offline

#43840

Post autor: Jac »

Belmondo pisze: