O muzyce elektronicznej ogólnieTaka sobie dyskusja wynikła w temacie Vangelisa...

Dyskusje, informacje o muzyce elektronicznej w nieco szerszym rozumieniu.

Moderatorzy: fantomasz, monsoon, radek tymecki

Awatar użytkownika

Autor tematu
jman
Habitué
Posty: 1039
Rejestracja: 26 wrz 2005, 18:19
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Wrocław
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

#105692

Post autor: jman »

Fakt, nowoczesna elektronika rozleniwa prawie każdego jedyną chyba drogą jest powrót do korzeni i pozbycie się laptopów na rzecz mebli.
To nie tak. Muzyka jest dobra albo zła. Jest mnóstwo złych rzeczy robionych kiedyś na meblach, tak jak sporo złych rzeczy robionych na laptopach. I odwrotnie: i tu i tu znajdziesz dzieła wybitne.

To, że w nowej elektronice widzisz ich mniej, świadczy tylko i wyłącznie o tym, że Twój gust się zestarzał i wolisz stare granie. Normalna rzecz :-)

Pozdrawiam!
Krzysiek



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Belmondo
Habitué
Posty: 5846
Rejestracja: 10 maja 2004, 12:59
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: W-wa
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania: muzyka !!!
Status: Offline

#105693

Post autor: Belmondo »

jman pisze:
To, że w nowej elektronice widzisz ich mniej, świadczy tylko i wyłącznie o tym, że Twój gust się zestarzał i wolisz stare granie. Normalna rzecz :-)