KraftwerkKraftwerk - Dolina Charlotty 6.08.2022

Moderatorzy: fantomasz, monsoon

Awatar użytkownika

Autor tematu
tommsonn
Zweryfikowany
Stary wyga
Posty: 490
Rejestracja: 21 sie 2008, 12:35
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko: Tomasz S
Lokalizacja: Gdańsk
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: J.M.Jarre, Vangelis, Mike Oldfield, Tangerine Dream, Kraftwerk, Schiller
Zawód:
Zainteresowania: transport,muzyka, historia, turystyka
Płeć:
Wiek: 42
Status: Offline

Kraftwerk - Dolina Charlotty 6.08.2022

#117000

Post autor: tommsonn »



TomekS

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Facet z DZ-ty
Zweryfikowany
Niedoświadczony
Posty: 31
Rejestracja: 01 maja 2008, 17:29
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Prusy Wschodnie
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: TD
Zawód: Kogo to interesuje
Zainteresowania: Jak widać trochę ich jest
Płeć:
Status: Offline

#117003

Post autor: Facet z DZ-ty »

Ciekawe jak teraz to będzie wyglądało


szyper

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Lord Rayden
Zweryfikowany
Habitué
Posty: 1349
Rejestracja: 31 mar 2004, 2:59
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko: Arturo
Lokalizacja: Breslau
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: TD, Klaus Schulze, BKS, Rainbow Serpent, TM Solver, Neue Berliner Schule
Zawód: inżynier elektronik
Zainteresowania: EVA, muzyka elektroniczna, SF, militaria
Płeć:
Wiek: 56
Status: Offline

#117004

Post autor: Lord Rayden »

Kraftwerk to tylko Ralf Hutter teraz ?
Pozostali - Henning Schmitz, Fritz Hilpert, Falk Grieffenhagen to raczej nie orginalny skład.


Lord Rayden
Tangerine Dream Fan from Poland

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Depeche Gristle
Zweryfikowany
Twardziel
Posty: 720
Rejestracja: 27 lip 2009, 17:36
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Wrocław
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Wiek: 45
Status: Offline

#117005