O muzyce elektronicznej ogólnieIdentyfikacja dwóch utworów

Dyskusje, informacje o muzyce elektronicznej w nieco szerszym rozumieniu.

Moderatorzy: fantomasz, monsoon, radek tymecki


Autor tematu
Sunset
Zweryfikowany
Niedoświadczony
Posty: 29
Rejestracja: 14 mar 2013, 20:15
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Polska
Jestem muzykiem: Tak ♫♫
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Płeć:
Status: Offline

Identyfikacja dwóch utworów

#117342

Post autor: Sunset »

Witam wszystkich!

Potrzebuję pomocy w identyfikacji dwóch utworów - oba najprawdopodobniej z lat 80., więc sądzę, że to dobre miejsce na zadanie takiego pytania :)

Z pierwszym sprawa ma się dużo trudniej, ale po kolei. Usłyszałem go w radiu (?) wiele, wiele lat temu. Wykonawca jest z Polski i styl sugeruje, że utwór powstał właśnie w latach 80. Żeby ułatwić sprawę, przygotowałem w GarageBand rekonstrukcję - na tyle, na ile kojarzę:
Ukryta zawartość
To forum wymaga zarejestrowania i zalogowania się, aby zobaczyć ukrytą zawartość.
- wersja instrumentalna, z samym padem w tle + perkusją. W oryginale słychać było pogłos, nie jestem tylko pewien co do maszyny perkusyjnej, ale albo LinnDrum, albo coś podobnego;
Ukryta zawartość
To forum wymaga zarejestrowania i zalogowania się, aby zobaczyć ukrytą zawartość.
- tutaj dodałem możliwe "tatata" na syntezatorze (coś takiego mogło być w oryginale). Starałem się też odtworzyć wokal - z góry przepraszam, nie śpiewam zbyt ładnie :mrgreen: W każdym razie w oryginale wokalistka śpiewała właśnie takim trochę niskim, delikatnym, może nawet "mdlejącym" głosem i było coś właśnie chyba o rzece.

Jeśli chodzi o drugi utwór, to został nagrany w Niemczech (tj. ktoś nagrał go z radia) pod koniec lat 80. (w 1987 bodajże) - wrzucam link: https://www.youtube.com/watch?v=mJ6YdX3PZq8

Gdyby nikt z Was nie byłby w stanie zidentyfikować tych utworów, to może znacie kogoś, do kogo można by się zwrócić o pomoc?

Z góry wielkie dzięki, pozdrawiam! :)
M.



Link:
BBcode:
HTML: